Kérdésed van? telefon +36 1 439 3333
Header Header Header

iCentre Apple Authorised Service Provider - hivatalos Apple szerviz

Hivatalos Apple szervizünk több mint 25 éve végzi iPhone, iPad, iPod, iMac, MacBook, Mac mini, Beats és Apple Watch készülékek garanciális és garancián túli szervizelését, kizárólag eredeti alkatrészekkel, naprakész szakemberekkel, az Apple nemzetközi előírásai szerint.

Válassz az alábbi lehetőségek közül

 

 

 

 

 

Van négy okunk, amiért érdemes az iCentre hivatalos Apple szervizét választanod!

 

Eredeti Apple
alkatrészek

Hivatalos Apple szervizünkben kizárólag az Apple-től rendelt eredeti alkatrészekkel dolgozunk

Vizsgázott
szakemberek

Szervizes szakembereink folyamatos továbbképzéseken vesznek részt, így naprakész tudás birtokában gondoskodnak készüléked szervizeléséről

Hivatalos Apple szervizpontok

Budapest négy pontján, Bécsi úti szerviz központunkban, valamint az Allee, Arena és MOM Park-ban található üzleteinkben is leadhatod készülékedet, akár hétvégén is.

Folyamatos
kapcsolattartás

Oldalunkon bármikor nyomon követheted szervizre leadott készüléked állapotát, szervizes kollégáink pedig azonnal értesítenek, amint elkészültek a javítással.

Milyen Apple készülékeket szervizelünk?

iPhone

iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone X, iPhone 8 Plus, iPhone 8, iPhone 7 Plus, iPhone 7, iPhone 6s Plus, iPhone 6s, iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 5s, iPhone 5c

iPad

iPad Pro 12,9" (2018), iPad Pro 11" (2018), iPad 9,7" (2018), iPad Pro 12,9" (2017), iPad Pro 10,5" (2017), iPad 9,7" (2017), iPad Pro 12,9" (1st gen), iPad Pro 9,7" (1st gen), iPad mini 5, iPad mini 4, iPad mini 3, iPad mini2, iPad mini, iPad Air 10,5 (2019), iPad Air 2, iPad Air

Mac

iMac, iMac Pro, MacBook, MacBook Air, MacBook Pro, Mac mini, Mac Pro

Watch

Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 3, Apple Watch Series 4

Beats

BeatsX, urBeats3, BeatsEP, Beats Solo3, Beats Studio3

Apple kiegészítők

Apple TV 4K, Apple TV (4gen), Apple Magic Mouse, Apple Magic Mouse 2, Apple Magic Trackpad, Apple Magic Keyboard, Apple Wired Keyboard

Hogy zajlik a hivatalos Apple szerviz folyamat?

Ellenőrzés

Ellenőrizd Apple készüléked jótállási állapotát egyszerűen ide kattintva!

Bejelentés

Jelentsd be a tapasztalt problémát vagy meghibásodást a űrlap kitöltésével.

Beszállítás

Hozd be a hibás Apple készüléked négy szervizpontunk bármelyikébe

Követés

Kövesd nyomon szervizre leadott készüléked javítását ide kattintva

Átadás

Várd szervizes kollégánk értesítését, majd gyere be a készülékért

Probléma bejelentése

Ne bízd a véletlenre meghibásodott Apple készüléked javítását vagy karbantartását, jelentsd be a problémát a lenti form segítségével, és hozd be hivatalos szervizünkbe!

* Kötelező mezők
(A sorozatszámot iPhone és iPad esetében a Beállítások / Általános / Info alatt, míg Macen az  menü / Mac névjegye alatt találod meg.)
(A jótállás állapotát itt ellenőrizheted)
(A készülék típusát iPhone és iPad esetében a Beállítások / Általános / Info alatt, míg Macen az  menü / Mac névjegye alatt találod meg.)

Adatvédelmi hozzájárulás

Az adatvédelmi tájékoztató elfogadásával (icentre.hu/adatvedelem) hozzájárulok, hogy az iCentre-Hungary Kft. adataimat kezelje. A marketing célú jelölőnégyzetek kiválasztásával hozzájárulok, hogy az iCentre-Hungary Kft. a későbbiekben újdonságaival, akcióival kapcsolatban marketing célból keressen meg.

Hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod a marketing@icentre.hu email címen, vagy pedig hírleveleinkben a leiratkozás gombra kattintva.

Szerviz munkadíjaink

Negyed óra szaktanácsadás, szerviz bruttó 3 000 Ft
Fél óra szaktanácsadás, szerviz bruttó 5 000 Ft
Egy óra szaktanácsadás, szerviz bruttó 8 000 Ft
Macintosh bevizsgálási díj bruttó 5 000 Ft
iOS eszközök bevizsgálási díja bruttó 3 000 Ft
Szakvélemény készítése bruttó 5 000 Ft
Adatmentés Mac gépek esetén bruttó 12 000 Ft
Pasztázás hordozható gépek esetében    bruttó 12 000 Ft
iPhone 4s  bruttó 85 990 Ft
iPhone 5  bruttó 104 990 Ft
iPhone 5c bruttó 104 990 Ft
iPhone 5s bruttó 104 990 Ft
iPhone SE bruttó 104 990 Ft
iPhone 6 bruttó 119 990 Ft
iPhone 6 Plus    bruttó 129 990 Ft
iPhone 6s  bruttó 119 990 Ft
iPhone 6s Plus bruttó 129 990 Ft
iPhone 7 bruttó 124 990 Ft
iPhone 7 Plus bruttó 134 990 Ft
iPhone 8 bruttó 134 990 Ft
iPhone 8 Plus bruttó 154 990 Ft
iPhone X bruttó 249 990 Ft
iPhone Xs bruttó 249 990 Ft
iPhone Xs Max bruttó 269 990 Ft
iPhone Xr bruttó 179 990 Ft
iPhone 11 Pro bruttó 249 990 Ft
iPhone 11 Pro Max bruttó 269 990 Ft
iPhone 11 bruttó 179 990 Ft
  Akkumulátor Kamera Vibramotor Alsó Hangszóró Felső Hangszóró
iPhone 5s br. 19 990 Ft br. 24 990 Ft br. 13 990 Ft br. 20 990 Ft br. 20 990 Ft
iPhone SE br. 19 990 Ft br. 24 990 Ft br. 13 990 Ft br. 20 990 Ft br. 20 990 Ft
iPhone 6 br. 19 990 Ft br. 24 990 Ft br. 13 990 Ft br. 20 990 Ft br. 20 990 Ft
iPhone 6 Plus br. 19 990 Ft br. 24 990 Ft br. 13 990 Ft br. 20 990 Ft br. 20 990 Ft
iPhone 6s br. 19 990 Ft br. 24 990 Ft - - -
iPhone 6s Plus br. 19 990 Ft br. 24 990 Ft - - -
iPhone 7 br. 19 990 Ft br. 24 990 Ft br. 21 990 Ft br. 20 990 Ft -
iPhone 7 Plus br. 19 990 Ft br. 31 990 Ft br. 21 990 Ft br. 20 990 Ft -
iPhone 8 br. 19 990 Ft br. 24 990 Ft br. 21 990 Ft - -
iPhone 8 Plus br. 19 990 Ft br. 31 990 Ft br. 21 990 Ft br. 20 990 Ft -
iPhone X br. 24 990 Ft br. 31 990 Ft br. 21 990 Ft br. 20 990 Ft -
iPhone Xr br. 24 990 Ft br. 31 990 Ft br. 21 990 Ft br. 20 990 Ft -
iPhone Xs br. 24 990 Ft br. 31 990 Ft br. 21 990 Ft br. 20 990 Ft -
iPhone Xs Max br. 24 990 Ft br. 31 990 Ft br. 21 990 Ft br. 20 990 Ft -
iPhone 5 bruttó 54 990 Ft
iPhone 5c bruttó 54 990 Ft
iPhone 5s bruttó 54 990 Ft
iPhone SE bruttó 54 990 Ft
iPhone 6 bruttó 59 990 Ft
iPhone 6 Plus    bruttó 59 990 Ft
iPhone 6s  bruttó 59 990 Ft
iPhone 6s Plus bruttó 69 990 Ft
iPhone 7 bruttó 59 990 Ft
iPhone 7 Plus bruttó 69 990 Ft
iPhone 8 bruttó 59 990 Ft
iPhone 8 Plus bruttó 69 990 Ft
iPhone X bruttó 119 990 Ft
iPhone Xr bruttó 79 990 Ft
iPhone Xs bruttó 119 990 Ft
iPhone Xs Max bruttó 139 990 Ft

 

Az iPhone kijelzőcserét, a bevizsgálást követően az iCentre szervizközpontjában végezzük. Eredeti Apple-alkatrészekkel történik a javítás, az Apple előírásai szerint.

A szervizelést iPhone 7 és újabb modellek esetén tudjuk vállalni. iPhone 5, 5S, SE, 6, 6S típusú készülékek esetében a kijelzőcserét az Apple javító központjában végzi a gyártó, melynek javítási akár 2-3 hétig is eltarthat.

Az Allee-ban található szervizünkben a bevizsgálást követően az iPhone kijelzőcserét kizárólag az Apple javító központjában végzi a gyártó!

iPad mini bruttó 78 990 Ft
iPad mini 2 bruttó 78 990 Ft
iPad mini 3 bruttó 111 990 Ft
iPad mini 4 bruttó 111 990 Ft
iPad 2 bruttó 92 990 Ft
iPad 3 bruttó 111 990 Ft
iPad 4 bruttó 111 990 Ft
iPad Air bruttó 99 990 Ft
iPad Air 2 bruttó 136 990 Ft
iPad Pro 9.7" bruttó 161 990 Ft
iPad Pro 12.9" bruttó 259 990 Ft
iPad 5th. gen. bruttó 99 990 Ft
iPad Pro 10,5" bruttó 194 990 Ft
2nd. gen. iPad Pro 12,9" bruttó 259 990 Ft
iPad 6th. gen. bruttó 99 990 Ft
iPad Pro 11” bruttó 214 990 Ft
3rd. gen. iPad Pro 12,9” bruttó 274 990 Ft
iPad mini 5 bruttó 111 990 Ft
iPad Air 3 bruttó 159 990 Ft
Watch Sport 1. gen 38mm bruttó 89 990 Ft
Watch Sport 1. gen 42mm bruttó 89 990 Ft
Watch Steel 1. gen 38mm bruttó 109 990 Ft
Watch Steel 1. gen 42mm bruttó 109 990 Ft
Watch Sport Series 1 38mm bruttó 89 990 Ft
Watch Sport Series 1 42mm bruttó 89 990 Ft
Watch Sport Series 2 38mm bruttó 99 990 Ft
Watch Sport Series 2 42mm bruttó 99 990 Ft
Watch Nike+ 38mm bruttó 99 990 Ft
Watch Nike+ 42mm bruttó 99 990 Ft
Watch Steel Series 2 38mm bruttó 109 990 Ft
Watch Steel Series 2 42mm bruttó 109 990 Ft
Watch Sport Series 3 38mm bruttó 99 990 Ft
Watch Sport Series 3 42mm bruttó 99 990 Ft
Watch Sport Series 4 40mm bruttó 129 990 Ft
Watch Sport Series 4 44mm bruttó 129 990 Ft
Watch Sport Series 5 40mm bruttó 129 990 Ft
Watch Sport Series 5 44mm bruttó 129 990 Ft

 

 

Az Apple Watch javítását/cseréjét bevizsgálást követően külföldön, az Apple javítóközpontjában végzi a gyártó, ennek javítási ideje akár 1-2 hétig is eltarthat.

 

Aktuális csereprogramjaink

Az Apple megállapította, hogy bizonyos iPhone 6s és iPhone 6s Plus készülékek nem kapcsolódnak be egy meghibásodott komponens miatt. A probléma csak olyan készülékeket érint, amelyek sorozatszáma egy bizonyos tartományba esik, és amelyek gyártása 2018 októbere és 2019 augusztusa között zajlott.

Ha úgy gondolod, hogy már tapasztaltad ezt a problémát, ezen az oldalon add meg a sorozatszámot, és megállapítjuk, hogy iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készüléked jogosult-e az ingyenes javításra.

A sorozatszámot egyszerű megtalálni. Nézd meg, hogyan.

Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Az iPhone ellenőrzésével szervizünk megállapítja, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről.

Ha iPhone készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone 6s vagy iPhone 6 Plus esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ha úgy gondolod, hogy iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készülékedet ez a probléma érintette, és fizetned kellett a megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 6s vagy az iPhone 6s Plus jótállási idejét. A program nem érinti fogyasztóvédelmi jogaidat.

A program az érintett iPhone 6s és iPhone 6s Plus készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig érvényes.

 

 

Az Apple megállapította, hogy rendkívül ritka esetben egy repedés keletkezhet az alumínium Apple Watch Series 2 és Series 3 képernyőjének lekerekített széle mentén. A repedés általában a képernyő egyik oldalán alakul ki, majd továbbterjed a képernyő körüli területre az alábbi ábrákon látható módon.

A hivatalos Apple-szervizek díjmentesen kicserélik az olyan Apple Watch-ok képernyőjét, amelyek erre jogosultak, és amelyeken ilyen típusú repedés található.

Jogosult modellek

Az alábbi modellek jogosultak a programra. Az Apple Watch beazonosítása című cikkben kikeresheted Apple Watch készüléked modellszámát, típusát és színét.

Sorozat és modell

Tokméretek

Szín és anyag

Értékesítési dátumok

Apple Watch Series 2 38 mm és 42 mm Asztroszürke, arany, rozéarany és ezüstszínű alumínium 2016. szeptember – 2017. szeptember
Apple Watch Nike+ Series 2 38 mm és 42 mm Asztroszürke és ezüstszínű alumínium 2016. október – 2017. október
Apple Watch Series 3 (GPS)
Apple Watch Series 3 (GPS + Cellular)
38 mm és 42 mm Asztroszürke, arany és ezüstszínű alumínium 2017. szeptember – 2019. szeptember
Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS)
Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS + Cellular)
38 mm és 42 mm Asztroszürke és ezüstszínű alumínium 2017. október – 2019. szeptember

Megjegyzés: Egyéb Apple Watch-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja az Apple Watch-odat annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e.

A szervizelés 1-2 hetet is igénybe vehet.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

Az Apple Watch szervizelésre való felkészítéséhez nézd át a Mielőtt elküldenéd nekünk az Apple Watchot című részt.

Megjegyzés: Ha Apple Watch órádon olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt Apple Watch esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg az Apple Watch jótállási ideje.

A program az erre jogosult alumínium Apple Watch Series 2 és Series 3 órák első kiskereskedelmi értékesítési dátumától számított három évig, illetve a jelen program kezdődátumától számított egy évig érvényes, attól függően, hogy melyik a hosszabb időszak.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy korábbi generációs 15 hüvelykes MacBook Pro modellek egy kis hányada esetén az akkumulátor túlmelegedhet, ami veszélyessé válhat. Az érintett készülékek értékesítése 2015 szeptembere és 2017 februárja között történt.

A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntöttünk, hogy az erre jogosult akkumulátorokat ingyenesen kicseréljük.

Jogosultság

Először ellenőrizd, hogy milyen 15 hüvelykes MacBook Pro számítógéppel rendelkezel. Válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple menüben A Mac névjegye menüpontot. Ellenőrizd, hogy a következő modellel rendelkezel-e: „MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2015 közepe)”. Ha ilyen modellel rendelkezel, az alábbi linken írd be lent a gép sorozatszámát, és ellenőrizd, hogy jogosult-e a programban való részvételre.

Megjegyzés: Ez a program nem érint egyéb MacBook Pro modelleket.

Így zajlik a szervizelés

A javítóközpont megvizsgálja a 15 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e.

A cserét minden esetben az Apple technikusai végzik a külföldi javítóközpontjukban, ezért a szervizelés 2-3 hetet is igénybe vehet.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A MacBook Pro szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

A gyorsabb ügyintézés érdekében foglalj időpontot szervizünkbe a lent található linken! A programban résztvevő készüléked az Allee-ban található szervizpontunkban időpont foglalás nélkül is leadhatod javításra!

További információk

Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 15 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét.

Ez a program nem érinti a törvényi vagy garanciális jogokat.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy néhány iPhone X-kijelzővel érintési problémák lépnek fel a kijelzőmodulon található egyik komponens meghibásodása miatt. Az érintett készülékek esetén a következő hibajelenségek léphetnek fel:

  • A kijelző vagy a kijelző egy része nem vagy csak időnként reagál az érintésre
  • A kijelző akkor is reagál, ha nem érintették meg

Az Apple vagy egy hivatalos Apple-szerviz ingyenesen kicseréli a kijelzőmodult az erre jogosult készülékeken.

Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Az iPhone ellenőrzésével a javítóközpont megállapítja majd a szervizelés előtt, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. 

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről.

Ha iPhone X készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone X esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ez az Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone X készülékek jótállási idejét.

Ha úgy gondolod, hogy iPhone X készülékedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett a kijelzőmodul cseréjéért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program az érintett iPhone X készülékekre érvényes az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépekben (Touch Bar nélküli modellek) használt 128 GB-os és 256 GB-os SSD-meghajtók egy kis hányadában olyan probléma áll fenn, amely adatvesztést és a meghajtó meghibásodását okozhatja. Az érintett meghajtókat tartalmazó 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépek értékesítése 2017 júniusa és 2018 júniusa között zajlott.

Az érintett meghajtókat díjmentesen cseréli szervizünk. Az Apple azt javasolja, hogy minél előbb szervizeltesd a meghajtót.

Az Apple e-mailben is értesíti a programról azokat az ügyfeleit, akik regisztrálták készüléküket az Apple-nél.

Jogosultság

Először ellenőrizd, hogy milyen 13 hüvelykes MacBook Pro számítógéppel rendelkezel. Válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple menüben A Mac névjegye menüpontot. Ellenőrizd, hogy a következő modellel rendelkezel-e: „MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, két Thunderbolt 3 port)”. Ha ilyen modellel rendelkezel, írd be lent a gép sorozatszámát a következő linken, és ellenőrizd, hogy jogosult-e a programban való részvételre:

Ez a program nem érinti a 13 hüvelykes, Touch Barral felszerelt MacBook Pro és a régebbi, 13 hüvelykes MacBook Pro modelleket.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja majd a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e.

A szervizelés előtt fontos, hogy teljes biztonsági mentést készíts az adataidról, mert a meghajtó tartalma törlődni fog a szervizelési eljárás során.

  • A technikus egy segédprogram futtatásával frissíteni fogja a meghajtón futó firmware-t, ami körülbelül egy órát fog igénybe venni.
  • A 13 hüvelykes MacBook Pro gépedet úgy fogják visszaadni, hogy a macOS újra lesz telepítve rajta.
  • A szervizelést követően vissza kell majd állítanod az adatokat egy biztonsági mentésből.
 

Mivel számítógéped nem fog tudni kapcsolódni az internethez a visszaállítás végrehajtásáig, azt javasoljuk, hogy egy másik készüléken – például iPhone-odon – tekintsd meg az Apple támogatási cikkét az adatok visszaállításáról.

Megjegyzés: A szervizelés előtt megsérült fájlokat nem lehet majd visszaállítani.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

Ha 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 13 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét.

Ha úgy gondolod, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett a szervizelésért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program az érintett MacBook Pro modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy bizonyos MacBook-, MacBook Air- és MacBook Pro-modellek billentyűzetének egy kis hányada esetén a következő hibajelenségek közül egy vagy több jelentkezhet: 

  • Váratlanul ismétlődnek bizonyos betűk vagy karakterek
  • Nem jelennek meg bizonyos betűk vagy karakterek
  • Egy vagy több billentyű „beragadhat”, illetve nem megfelelően reagál

Az Apple, illetve szervizünk díjmentesen szervizeli az erre jogosult MacBook, MacBook Air és MacBook Pro gépek billentyűzetét. A szervizelés típusáról a billentyűzet megvizsgálása után dönt a szerviz, és egy vagy több billentyű vagy akár az egész billentyűzet cseréjére sor kerülhet.

Jogosult modellek

Ha be szeretnéd azonosítani az általad használt számítógépet, és ellenőrizni szeretnéd, hogy jogosult-e a programra, válaszd ki az Apple menü > A Mac névjegye menüpontot. Alább olvashatók a javításra jogosult modellek. 

  • MacBook (Retina kijelzős, 12 hüvelykes, 2015 eleje)
  • MacBook (Retina kijelzős, 12 hüvelykes, 2016 eleje)
  • MacBook (Retina kijelzős, 12 hüvelykes, 2017)
  • MacBook Air (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2018)
  • MacBook Air (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2019)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, két Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, két Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2019, két Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, négy Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, négy Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2016)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2017)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2018, négy Thunderbolt 3 port)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2018)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2019, négy Thunderbolt 3 port)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2019)

Megjegyzés: Egyéb Mac notebookok nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja MacBook, MacBook Air vagy MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre.

A szervizelés típusáról a billentyűzet megvizsgálása után dönt a szerviz, és egy vagy több billentyű vagy akár az egész billentyűzet cseréjére sor kerülhet. A szervizelés típusától és a cserealkatrészek rendelkezésre állásától függ, hogy mennyi időt vesz igénybe a szervizelés.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A készülék szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

Megjegyzés: Ha MacBook, MacBook Air vagy MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg Mac notebookod jótállási ideje.

Ha úgy gondolod, hogy Mac notebookodat ez a probléma érintette, és fizetned kellett a billentyűzet megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program a jogosult MacBook-, MacBook Air- és MacBook Pro-modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 4 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro gépek (Touch Bar nélküli modellek) korlátozott hányadában meghibásodhat egy komponens, ami miatt kitágul a beépített akkumulátor. A probléma nem jelent biztonsági kockázatot, de az Apple díjmentesen kicseréli az erre jogosult akkumulátorokat. Az érintett számítógépeket 2016 októbere és 2017 októbere között gyártottunk, és a termék sorozatszáma határozza meg a jogosultságot.

Jogosultság

Az alábbi linken add meg számítógéped sorozatszámát annak megállapításához, hogy az jogosult-e a programban való részvételre. Ha a 13 hüvelykes MacBook Pro géped (Touch Bar nélküli modell) jogosult sorozatszámmal rendelkezik, az Apple díjmentesen kicseréli az akkumulátort.

Ez a program nem érinti a 13 hüvelykes, Touch Barral felszerelt MacBook Pro és a régebbi, 13 hüvelykes MacBook Pro modelleket.

Így zajlik a csere

Szervizünk megvizsgálja a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A szervizelés 3–5 napot vesz igénybe.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A MacBook Pro szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

Megjegyzés: Ha a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza az akkumulátor cseréjét, akkor először az adott problémát kell elhárítani az akkumulátorcsere előtt. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 13 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét.

Ha úgy gondolod, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett az akkumulátorcseréért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program az érintett MacBook Pro modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 5 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro gépek kijelzőjének egy kis hányada esetén a következő hibajelenségek közül egy vagy több jelentkezhet: 

  • A kijelző-háttérvilágítás folyamatosan vagy időnként függőleges fényes területeket jelenít meg a képernyő teljes alsó részén
  • A kijelző-háttérvilágítás működése teljes mértékben leáll

Az érintett készülékek értékesítése 2016 októbere és 2018 februárja között zajlott. Az Apple és a hivatalos Apple-szervizünk ingyenesen szervizelik az érintett MacBook Pro gépeket.

Jogosult modellek

Ha be szeretnéd azonosítani az általad használt számítógépet, és ellenőrizni szeretnéd, hogy jogosult-e a programra, válaszd ki az Apple menü > A Mac névjegye menüpontot. Alább olvashatók a javításra jogosult modellek.

  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, négy Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, két Thunderbolt 3-port)

Megjegyzés: Egyéb Mac notebookok nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja MacBook Pro gépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A készülék szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

Megjegyzés: Ha MacBook Pro gépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg a MacBook Pro jótállási ideje.

Ha úgy gondolod, hogy MacBook Pro gépedet ez a probléma érintette, és fizetned kellett a kijelző megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program a szervizelésre jogosult MacBook Pro-modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 4 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy az iPhone 6s készülékeknek egy nagyon kis hányada váratlanul kikapcsolódhat. A probléma nem jelent biztonsági kockázatot, és csak azokat a készülékeket érinti, amelyeknek a sorozatszáma egy bizonyos tartományba esik, és amelyeket 2015 szeptembere és októbere között gyártottunk.

Ha már tapasztaltad az ismertetett hibajelenséget, az alábbi linken add meg az iPhone 6s sorozatszámát, és megállapítjuk, hogy az jogosult-e az ingyenes akkumulátorcserére.

Így zajlik a csere

Az iPhone ellenőrzésével a javítóközpontunk megállapítja a szervizelés előtt, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre, és hogy egyéb szempontok szerint megfelelően működik-e.

Hívd fel a szervizt, és érdeklődj, hogy el tudják-e végezni az akkumulátorcserét azon a napon, amikor el szeretnél látogatni hozzájuk.

Megjegyzés: A mobilszolgáltatók nem vesznek részt a programban.

Az alábbiak szerint készítheted elő iPhone 6s készülékedet az akkumulátorcserére:

Megjegyzés: Ha iPhone 6s készülékeden olyan sérülés van – például megrepedt a kijelző –, amely megakadályozza az akkumulátor cseréjét, akkor először az adott problémát kell elhárítani az akkumulátorcsere előtt. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone 6s esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ha úgy gondolod, hogy iPhone 6s készülékedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett az akkumulátorcseréért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 6s jótállási idejét.

A program az érintett iPhone 6s-akkumulátorokra érvényes az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy igen ritka esetekben a következő országokban értékesített Apple hálózati csatlakozóadapterek megtörhetnek, és ezáltal érintésre áramütést okozhatnak: kontinentális Európa, Ausztrália, Új-Zéland, Korea, Argentína és Brazília. A hálózati csatlakozóadapterek 2003-tól 2015-ig voltak a Mac számítógépek és bizonyos iOS-készülékek tartozékai, illetve az Apple világutazó adapterkészlet részét képezték.

A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntöttünk, hogy az érintett hálózati csatlakozóadaptereket ingyenesen kicseréljük egy új, újratervezett adapterre. Azt javasoljuk vásárlóinknak, hogy az alábbiak szerint minél előbb cseréltessék ki a hibás alkatrészt egy újra.

Megjegyzés: A program nem vonatkozik egyéb hálózati csatlakozóadapterekre, így például az Amerikai Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, a Hongkongban, a Japánban, a Kanadában és a Kínában értékesített adapterekre, valamint az Apple USB hálózati adapterekre.

A hálózati csatlakozóadapter beazonosítása

Vesd össze az általad használt adaptert az alábbi képeken látható adapterekkel. Négy vagy öt karakter, illetve egy karakter sem látható az érintett hálózati csatlakozóadapterek belső felületén, ott, ahol az Apple hálózati adapterhez csatlakoznak. Az újratervezett adapterek felületén egy három betűből álló regionális kód olvasható (EUR, KOR, AUS, ARG vagy BRA).

 

Érintett Újratervezett
Érintett adapter – részletek Újratervezett adapter – részletek

Az érintett villatípusok

Európai adapter Koreai adapter Ausztrál/argentin adapter Brazil adapter
Hengeres, vékony villák,
kissé befelé hajlanak
Hengeres, vastag villák Lapos, egymással derékszöget bezáró villák Hengeres, vékony villák
Európa (kontinentális területek) Korea Ausztrália
Új-Zéland
Argentína
Brazília

 

Megjegyzés: A listában szereplő országok és régiók csupán példák arra, hogy hol használhatók az adapterek. Az adapterek további országokban is használhatók. 

Így zajlik a csere

Az adaptert vagy adaptereket azonnal cseréljük bécsi úti szervizünkben. A csere előtt ellenőriznünk kell Mac, iPad, iPhone vagy iPod készüléked sorozatszámát, ezért arra kérünk, hogy előzetesen jegyezd fel a sorozatszámot. Nagyon könnyen megtalálható a készülék sorozatszáma

Azok a felhasználók is a fenti módszerrel cseréltethetik ki az érintett alkatrészeket, akik világutazó adapterkészletet vásároltak.

További információk

A program nincs hatással a törvényes és garanciális jogokra.

Ha úgy gondolod, hogy korábban olyan cseréért fizettél, amelynek oka ez a hiba volt, érdeklődj az Apple-nél a visszatérítéssel kapcsolatban.

További információk az Apple hálózati adapterek, kábelek és csatlakozódugók és az Apple-termékek együttes használatáról.

 

 

 

Általános információk

FOGYASZTÓVÉDELMI JOG:

Az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás a gyártó által vállalt jótállás. A fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül biztosít jogokat, korlátozás nélkül ideértve a nem megfelelő termékekkel kapcsolatos jogokat is.

FONTOS! A fogyasztók (olyan természetes személyek, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el) számára a vásárlástól számított 2 évig van lehetőség garanciális javításra.

Ennek megfelelően az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás előnyei a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül, nem pedig azok helyett kerülnek biztosításra.

Fogyasztók magyarországi vásárlásaira jogszabályon alapuló kötelező jótállás vonatkozik, időtartama a garanciális igény esetén a garanciális időszak a leszállítás időpontjától számított 1 év, a Polgári Törvénykönyv alapján pedig szavatossági igény érvényesíthető, amelynek időtartama a leszállítás időpontjától számított 2 év. Az ilyen igényekre a helyi jogszabályok által meghatározott feltételek és követelmények vonatkoznak.

A fogyasztóknak jogukban áll választani, hogy az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás vagy a rájuk vonatkozó fogyasztóvédelmi jogszabályok által biztosított jogaikat érvényesítik-e és igényelnek szolgáltatást.

Fontos: Az Apple egyéves korlátozott jótállásának feltételei nem alkalmazhatók a fogyasztóvédelmi jogszabályok alapján támasztott igények esetén.

MIRE TERJED KI A JELEN JÓTÁLLÁS?

Az Apple Distribution International (székhelye: Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Ír Köztársaság) (vagy annak jogutódja) (a továbbiakban: „Apple”) jótállást vállal az eredeti csomagolásban található Apple márkájú hardvertermék és az Apple márkájú tartozékok (a továbbiakban: „Apple Termék”) esetén fellépő anyaghibákra és gyártási hibákra a végfelhasználó általi eredeti kiskereskedelmi vásárlástól számított EGY (1) ÉVIG (a továbbiakban: „Jótállási Időszak”), amennyiben a végfelhasználó az Apple felhasználói útmutatóinak, műszaki specifikációinak és az Apple Termékre vonatkozó egyéb közzétett útmutatásoknak megfelelően használja a Terméket. Az egyéves korlátozott jótállás által az Apple Termék vonatkozásában biztosított jogok a világ legtöbb részén érvényesíthetők az Apple helyi szervizlétesítményeiben (lásd a „Hogyan vehető igénybe garanciális szervizelés?” című részt). Anyag- vagy gyártási hiba esetén közvetlenül az Apple-nél érvényesítheti a szervizelési igényt, még abban az esetben is, ha az Apple Terméket harmadik féltől vásárolta.

MIRE NEM TERJED KI A JELEN JÓTÁLLÁS?

A jelen jótállás nem terjed ki nem Apple márkájú hardvertermékekre és a szoftverekre, még akkor sem, ha az Apple hardverrel együtt csomagolták vagy értékesítették őket.

A nem Apple márkájú termékekre gyártó által vállalt jótállás vonatkozhat, amely a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül is biztosíthat előnyöket – a részletek a termékek dobozán és a kapcsolódó dokumentációkban találhatók.

Forrás

 

Gyakran ismételt kérdések

1. Készíts biztonsági mentést iTunes, iCloud vagy Time Machine segítségével.

2. Kapcsold ki a Find my iPhone funkciót a következők alapján: Find my iPhone: Készülék eltávolítása

3. Jelentkezz ki az iCloud fiókodból.

4. Távolítsd el a tokot illetve a fóliát a készülékről (a használt fóliát nem tudjuk visszahelyezni az új, vagy javított készülékre).

Nem, a készülék függetlenítését a szolgáltatótól tudod kérni.
Szervizünkben és üzleteinkben egyaránt tudsz vásárolni SIM kártya átalakító adaptert, melynek segítségével bármilyen telefonban tudod használni az iPhone-od SIM kártyáját.

A gyártó új készülék vagy alkatrész esetén 90 nap garanciát vállal. Amennyiben az eredeti garancia ennél tovább tart, akkor nem a 90 nap garancia érvényes, hanem az eredeti jótállási idő folytatódik tovább.

Nem, az adatok lementésében minden esetben az ügyfélnek kell gondoskodnia. Nem vállalunk felelősséget a szervizelés ideje alatt bekövetkezett esetleges adatvesztésre. 

Kizárólag hozott SSD, merevlemez, illetve memória modulok beszerelését vállaljuk, minden más alkatrészt a gyárótól kell megrendelnünk.

Nem, a szervizelést igénylő munkát csakis szakképzett technikusaink végzik el az ahhoz szükséges környezetben.

Igen. Ebben az esetben mellékelj a csomagban az eszköz mellett egy rövid hibaleírást, és az összes elérhetőségedet (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Készíts biztonsági mentést az eszközről, iPhone és iPad esetében pedig kapcsold ki a Find my iPhone funkciót (kötelező!), és távolítsd el a tokot és a fóliát. Küldd el futárszolgálattal az iCentre-Hungary Kft, 1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. Infopark, C. épület, Földszint címre. A javított/cserélt eszköz visszajuttatását br. 1500,- Ft-ért vállaljuk.

 

Fontos információ

Az iCentre Apple Premium Reseller üzletekben javításra leadott készülék átvételekor történő felmérés nem minősül szakvéleménynek. A hibák megállapítását és a jótállási igény elbírálását kizárólag az iCentre Apple Authorised Service Provider (Bp. III. ker., Bécsi út 77-79.), vagy iOS készülék esetében az iCentre Allee iOS szervizpont (1117 Budapest, Október 23. utca 8-10.) is végzi. Felhívjuk figyelmét, hogy a szoftveres működés, az esztétikai problémák nem tartoznak a jótállás körébe. Tekintettel arra, hogy biztonsági mentés készítése, tok és fólia eltávolítása az ügyfél felelőssége és feladata, ezért a készüléken található adatokért, az akkumulátor állapotáért, valamint a készüléken hagyott tokért és fóliáért az iCentre-Hungary Kft. nem vállal felelősséget. Az Apple az általa biztosított alkatrészekre 90 napos jótállást vállal. A javítás megrendelésétől függetlenül szervizünk 5000 Ft bevizsgálási díjat számíthat fel. A készülék csak a leadáskor kiállított Munkafelvételi lappal vehető át. A készüléket 90 napnál tovább nem őrizzük meg.

 

Szervizre leadott készülékeddel kapcsolatban a munkalap kitöltésével tudsz érdeklődni

Javítás állapotának lekérdezése:

Kérdésed van? Élj az ingyenes Apple Care támogatással a vásárlástól számítva 90 napig

Az Apple készülékekhez a vásárlás helyétől függetlenül 90 napos ingyenes telefonos terméktámogatás jár a használat közben felmerülő kérdésekkel kapcsolatban a legtöbb hálózatból ingyenesen hívható +36 80 983 435 telefonszámon. Az ingyenes támogatás igénybevételéhez készítsd elő a készüléked szériaszámát. A szériaszámot iPhone és iPad esetében a Beállítások / Általános / Info alatt, míg Macen az Alma menü / Mac névjegye alatt találod meg.

Keresd fel szervizközpontunkat vagy üzleteinket az alábbi nyitvatartási rend szerint

iCentre ALLEE

Apple Premium Reseller

Allee bevásárlóközpont utcaszint, 1117 Budapest Október 23. u. 8-10.

Nyitva tartás:
hétfő-szombat: 10:00-21:00
vasárnap: 10:00-19:00

Tel.: +36 1 439 3333
email: allee@icentre.hu

iCentre ARENA

Apple Premium Reseller

Arena Mall első emelet 1087 Budapest Kerepesi út 9.

Nyitva tartás:
hétfő-szombat: 10:00-21:00
vasárnap: 10:00-19:00

Tel.: +36 1 439 3333
email: arena@icentre.hu

iCentre MOM

Apple Premium Reseller

MOM Park utcaszint 1123 Budapest Alkotás utca 53.

Nyitva tartás:
hétfő-szerda: 10:00-20:00
csütörtök-szombat: 10:00-21:00
vasárnap: 10:00-18:00

Tel.: +36 1 439 3333
email: mom@icentre.hu

iCentre Szervizközpont

Authorised Service Provider

1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. Infopark, C. épület, Földszint

Nyitva tartás:
hétfő-péntek: 08:00-18:00
szombat-vasárnap: Zárva

Tel.: +36 1 439 3333
email: service@icentre.hu

Elfogad süti

A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.